iklan

SEMUA DIJEMPUT DATANG KEMARA DIGITAL MALL SHAH ALAM, ANDA INGIN MENJIMATKAN BIL TELEFON ? ANDA INGIN MENJANA PENDAPATAN SAMPINGAN MELALUI REDONE ? HUBUNGI 012-2105104/ 01110735029

Sunday 17 July 2016

APA KATA PENGGUNA ?

sumber : http://faizaerina.blogspot.my/2014/09/bill-telefon-da-murah-sikit-anda.html

.:: Bill Telefon Da Murah Sikit, Jom Pakai RedOne... ::.


aku start pakai redOne ni bulan 6/2014... dan sekarang da lebih kurang 4 bulan aku guna,, line setakat ni alhamdulillah,, tak de masalah,, sebab dia network partner dengan Celcom... 

mana aku jumpe menatang ni? ade 1 kakak ni dok beli perfume dengan aku,,, time pick up barang dia dok promote,,, aku kan pantang kalau ade benda yang bole meringankan beban belanja bulanan aku tapi kualiti tip top... memula macam was was sebab tak pernah dengar... 

lepas akak tu da bebel bla bla bla aku pun setuju atas sebab no. lama bole kekal,,, ofkos aku risau beb... aku ramai peminat,,, hahahaha,,, semua kawan MRK simpan no. aku,,, tak de no nak call mana diorang nak cari penyanyi gantian Allycats nanti,,, huahuahuahuahua

hasil 3 bulan aku guna redOne ni memang aku puas ati... kalau dulu pakai celcom sebulan mau aku kena bayar tak kurang dari RM53... lebih2 pun RM80... tapi sekarang da kurang,,, kurang sangat... oppss,, tapi aku cuma amik untuk call saje,, plan data tak... ok, ni bill untuk bulan 6, 7, 8 & 9/2014... 


No comments:

Post a Comment